Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с. Чагів
Оратівський район, Вінницька область
Освітній портал оратівського району Підписатися на новини
17 Квітня 2021 р

Сторінка соціального педагога

  1. Правила безпеки при користуванні засобами побутової хімії. 
Ми щодня  користується засобами побутової хімії, які  значно полегшують домашню працю. Однак необхідно дотримуватись визначних правил і заходів безпеки при користуванні цими засобами, оскільки вони можуть стати причиною нещасних а іноді і трагічних випадків у житті кожного з нас.Перш за все дотримуйтесь правил зберігання засобів побутової хімії:Не переливайте їх в посуд з-під харчових продуктів.Не зберігайте їх на кухні, у холодильнику, в шафах з посудом або продуктами харчування.Засоби побутової хімії, навіть зви­чайний пральний порошок чи сода, повинні зберігатись таким чином, щоб до них не могли дістатися діти.Не варто зберігати в квартирі неві­домі хімічні речовини або такі, у яких вийшов термін використання.При роботі з хімічними речовинами потріб­но надягати гумові рукавички, халати, а після закінчення робо­ти необхідно добре вимити теплою во­дою з милом і рукавички, і руки.Засо­би, небезпечні в пожежному відношенні (бензин, ацетон, гас, деякі засоби для ви­ведення плям) повинні стояти в щільно закритих ємностях, бажано в та­ких, що не б'ються, подалі від джерел тепла та вогню.При роботі з пожежонебезпечними за­собами забороняється палити цигарки, запалювати сірники, включати електрона­грівальні прилади. Найбільш небезпечні випари горючих та легкозаймистих рі­дин. Тому краще всього працювати з такими речовинами (бензин, ацетон) на повітрі, поза помешканням.Перед тим, як застосовувати будь-який засіб, необхідно уважно прочитати всі вимоги та рекомендації, наведені на упаковці чи в інструкції щодо викори­стання і суворо дотримуватися їх (осо­бливо ретельно - при роботі з отрутохі­мікатами).Хімічні засоби необхідно за­стосовувати лише в таких кількостях, які вказані в інструкції.    Не можна нахилятися низько над єм­ностями з хімічними речовинами (а тим більше нюхати їх, сильно втягуючи пові­тря) та над рідиною, що кипить, особли­во при вливанні в неї нової порції ріди­ни чи всипання порошку. Гарячі рідини не можна виливати в скляний посуд.Всі роботи з отрутохімікатами (боротьба зі шкідниками) рекомендується здійснювати з використанням захисних окулярів та з марлевою пов'язкою чи респіратором для захисту органів дихання (особливо при сприскуванні рослин). Після роботи необхідно вимити руки і лице з милом, прополоскати ротову порожнину. Робочий одяг необхідно випрати.Якщо після роботи залишилися неви­користані розчини отрутохімікатів, то їх ні в якому випадку не можна зливати у каналізацію, водоймище чи річку; їх необхідно закопати в землю у віддале­ному від помешкання місці.Не варто створю­вати значні запаси побуто­вих хімічних препаратів, оскільки це призводить до збільшення концентрації токсичних випарів у жилих приміщеннях.   Ознаки отруєння токсичними речовинами: постійний кашель, головний біль, подразнення кон'юнктиви, втомле­ність, запаморочення, алергічні реакції шкіри, слабкість, носова кровотеча, галю­цинації, нудота, блювання, порушення координації рухів, блідість шкіри, у тяж­ких випадках - втрата свідомості.Якщо хімічна речовина якимось чином потрапила в організм, треба перш за все викликати «Швидку допомогу» і обов’язково сказати, чим викликане отруєння. У цьому випадку до хворого направлять спеціальну бригаду, яка надасть необхідну допомогу. До прибуття машини «Швидкої допомоги» необхідно самим провести невідкладні заходи.Перша допомога: Передусім треба якнайшвидше припи­нити подальше надходження отруйної речовини в організм. Якщо вона надхо­дила з повітрям, слід вивести постраждалого з приміщення на свіже повітря або щонайшвидше провітрити примі­щення. Розстібнути одяг, що ускладнює дихання, зняти пасок; дати прополоскати рот і горло розчином питної соди (1 чай­на ложка на склянку теплої води).Дати понюхати нашатирний спирт на ваті (у жодному разі не з пляшечки, щоб уникнути опіку слизових оболонок верх­ніх дихальних шляхів).Якщо речовина потрапила на шкіру, необхідно якнайшвидше зняти її ватним або марлевим тампоном, добре обмити ураже­ні місця теплою водою з ми­лом. При появі на шкірі набряк­лості, почервоніння, пухирів або виразок, закрити уражене місце чистим бинтом.При попаданні речовини в очі слід про­мивати їх великою кількістю теплої води протягом 15-20 хв., після чого накласти суху пов'язку.  Якщо речовина потрапила в шлунок, то в першу чергу слід промити його - дати випити 5-6 склянок теплої води, потім, подразнюючи пальцями задню стінку глотки та корінь язика, викликати блювання. Таке промивання проводиться повторно доти, поки промивні води не стануть чистими.При будь-якому отруєн­ні - навіть у легких випадках - слід ви­кликати лікаря.

 

Питання, за якими можна звертатися до соціального педагога:

— формування гуманних відносин між учнями та педагогами;

— охорона і захист прав та інтересів дітей;

— вивчення особливостей особистості учня, соціальної ситуації розвитку та умов життєдіяльності;

— вияв інтересів та потреб, проблем і труднощів дітей та підлітків;

— створення атмосфери психологічного комфорту для учнів у навчальній та позанавчальній діяльності;

— організація та координація різних видів позанавчальної діяльності дітей і підлітків;

— попередження конфліктів в учнівських колективах;

— допомога у професійному самовизначенні;

— орієнтація учнів на здоровий спосіб життя;

— профілактика правопорушень серед неповнолітніх, робота з учнями “групи ризику”;

— взаємодія з педагогами, психологами, батьками або опікунами для надання допомоги учням.

 

ПРО РОБОТУ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В ШКОЛІ  

Напрями роботи соціального педагога в школі:

- психологічна підготовка до навчання у школі;

- адаптація дітей до умов перебування у навчально-виховному закладі;

- організація роботи з “важкими” дітьми;

- професійне самовизначення старшокласників;

- організація роботи з обдарованими дітьми та дітьми з творчими здібностями;

- сприяння психологічному здоров’ю дітей, /підлітків батьків та педагогів

- попередження суїцидальної поведінки дітей та підлітків, насильницьких дій у родині та навчально виховному закладі;

- організація роботи з дітьми пільгового контингенту;

- методична робота.

Види роботи соціального педагога в школі:

діагностична робота;

- прогностична робота;

- консультаційна робота;

-соціально-перетворювальна робота;

-профілактична (просвітницька) робота;

- навчальна діяльність;

- організаційно-методична робота;

- зв’язки з громодськістю.

 

ПРО ПРАВА ДИТИНИ

 

 

 

ПОРАДИ БАТЬКАМ

 

 

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

Всеукраїнські безкоштовні телефони довіри

· Всеукраїнська дитяча лінія «Телефон довіри»
8 800 500 21 80

За цим номером будь-яка дитина навіть з найвіддаленішого населеного пункту України може звернутися, почути відповідь на важливі, без перебільшення, болючі питання та отримати кваліфіковану консультацію психологів, юристів, педагогів — дітям, батькам. 

 

Логін: *

Пароль: *