Чагівський ліцей Вінницького району Вінницької області
Оратівська громада, Вінницька область
Освітній портал оратівського району Підписатися на новини
25 Квітня 2024 р

Напрямки

Напрямки роботи соціального педагога в освітньому закладі:

  • психологічна підготовка до навчання;
  • адаптація до умов перебування у навчально-виховному закладі;
  • організація роботи з дітьми з сімей, які опинились в складних життєвих обставинах;
  • професійне самовизначення;
  • організація роботи з обдарованими дітьми та дітьми з творчими здібностями;
  • сприяння психологічному здоров’ю дітей, підлітків, батьків та педагогів;
  • попередження суїцидальної поведінки дітей та підлітків, насильницьких дій у родині та навчальному закладі;
  • організація роботи з дітьми «групи ризику»;
  • методична робота.

Напрямки діяльності соціально педагога в закладі освіти:

  • діагностика;
  • профілактика, у тому числі розвиток соціальних навичок;
  • навчальна діяльність;
  • консультування;
  • зв’язки з громадськістю;
  • просвіта;
  • інше (організаційно-методична, соціально-захисна функції.

Разом із педагогічним колективом навчального закладу соціальний педагог:

  • проводить консультації з учителем та іншими працівниками освітнього закладу з різних соціально-педагогічних проблем з метою сприяння покращенню умов життя та навчання учнів;
  • організовує співробітництво з учителями та іншими спеціалістами освітнього закладу(психолог, дефектолог, лікар) при розробці індивідуальної стратегії і тактики допомоги здобувачам освіти;
  • надає допомогу в оцінці та аналізі дисциплінарних порушень учнів.
  • бере участь у педрадах, батьківських зборах та нарадах, що стосуються соціально-педагогічного життя навчального закладу.

Соціально – правовий захист здобувачів освіти незахищених категорій:

Охорона дитинства – система державних та громадських заходів, спрямованих на забезпечення повноцінного життя, всебічного виховання і розвитку дитини та захисту її прав.

З метою виявлення дітей соціально-незахищених категорій, у навчальному закладі а саме:

  • вивчення соціально-психологічних особливостей дітей та соціально-педагогічного впливу мікросередовища навчального закладу на вихованців шляхом спостереження, бесід, опитування, інтерв’ювання, тестування, аналізу документів тощо;
  • захист прав та інтересів дітей, що здійснюється через дотримання положень міжнародних та вітчизняних нормативно-правових документів в умовах навчально-виховного закладу; захист прав дітей, що є представниками національних меншин; сприяння дітям та батькам в отриманні гарантованих їм пільг;
  • виявлення дезадаптованих дітей, встановлення причин дезадаптації та надання їм необхідної допомоги;
  • проведення просвітницько-профілактичної роботи з учнями та батьками;
  • корекція стосунків, способів соціальної дії, посередництво в творчому розвитку особи та групи, які сприятимуть оволодінню підлітками новим досвідом, допомозі в розблокуванні позитивних емоцій, створенні ситуації успіху, зміні уявлень вихованця про своє «Я», підтримці ініціатив окремого учня чи групи, створенні умов для самореалізації;
  • стимулювання соціально-значимої діяльності учнів: залучення до діяльності дитячих та молодіжних організацій; залучення до занять у гуртках, секціях тощо;
  • стимулювання та підтримка соціальних ініціатив учнів;
  • вивчення особливостей життєдіяльності дітей в умовах сім’ї шляхом обстеження матеріально-побутових умов проживання сім’ї, соціального інспектування та забезпечення за необхідності соціального патронажу та соціального супроводу сім’ї;
  • організація моніторингу з метою своєчасного виявлення та вирішення соціально-педагогічних проблем дітей, батьків, педагогічного колективу;
  • налагодження взаємодії з представниками педагогічного колективу, інших інститутів соціального виховання.

Логін: *

Пароль: *